Test - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Leroy Toonen - WaarBenJij.nu Test - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Leroy Toonen - WaarBenJij.nu

Test

Door: Leroy

Blijf op de hoogte en volg Leroy

01 Juni 2014 | Nederland, Nederland

Test of maillinglijst werkt

  • 01 Juni 2014 - 15:59

    Ingrid:

    Ja hoor! De maillijst werkt voor ons :-) En jij vliegt op dit moment naar Istanbul. En ik "reis" met je mee! :-)

  • 03 Juni 2014 - 18:45

    Margaret Hielckert:

    Leroy, ik heb je niet meer gesproken maar wens jou een fantastische tijd. Ik zal jouw verslagen volgen, leuk! Groet Margaret

  • 03 Juni 2014 - 18:45

    Margaret Hielckert:

    Leroy, ik heb je niet meer gesproken maar wens jou een fantastische tijd. Ik zal jouw verslagen volgen, leuk! Groet Margaret

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leroy

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 3665

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Nepal

Landen bezocht: